آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 30
بازدید سال : 5615
بازدید کلی : 90969

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 4 آبان 1398
نظرات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  با بیان اینکه نسل جوان وارث افتخارات گذشته است، یادآور شد: نسل‌های بعدی، تاریخ، دنیا و بشریت منتظر اقدامات نسل فعلی و جوان است. مطمئنیم که نسل فعلی رسالت خود را بهتر از گذشتگان می‌داند و علاوه بر حفظ این میراث موجب رشد و ارتقای آن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه در عصر سرعت بخشیدن به ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) قرار داریم، گفت: روایات، آیات، بیانات امامین انقلاب و پیشگویی معصومین نشان از این دارد که این انقلاب مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است. وبه نسل دوم انقلاب باید در سرعت بخشیدن به ظهور حضرت ولی عصر ( عج) فعالتر عمل کند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: در زمان انقلاب اسلامی کسی باور نمی‌کرد که در تقابل مشت با درفش، مشت پیروز شود اما این اتفاق رخ داد. امام راحل معتقد بود که ما پیروز می‌شویم. برخی بر این اعتقاد نبودند و از قافله انقلاب عقب ماندند. در مقدمه سازی‌حضور هم چنین اتفاق امکان‌پدیر است.

او گفت: قدرت‌های بزرگ فرو خواهند ریخت و امام حسین (ع) تمام دنیا را به کنترل خود در خواهد آورد. نشانه آن هم اربعین حسینی است. همه چیز نشان از ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) دارد. امیدوارم مانند دوران قبل از انقلاب و برخی‌ها که اعتقاد به انقلاب نداشتند، عمل نکنیم. باید هر کاری که به ما محول می‌شود، به درستی اجرا کرده و موضوع ظهور را تعجیل بخشیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه دشمن ضرر و زیان زیادی از انقلاب اسلامی خورده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ابهت آمریکا را در منطقه و فرامنطقه در هم شکست. آن‌ها دنبال انتقام هستند اما انتقام نظامی امکان ‌پذیر نیست چرا که ارتش، سپاه، بسیج و حتی مردم به نقطه‌ای از بازدارندگی رسیده اند که اگر آمریکا دست از پا خطا کند، قطعا پشیمان خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: مسائل ضد فرهنگی و ضد حفاظتی دو مقوله مورد هدف دشمن است و مهم‌ترین ابزارش در نفوذ به کشور فضای مجازی است. حواسمان باشد که ناآگاهانه در زمین دشمن بازی نکنیم

تعداد بازدید از این مطلب: 271
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 25 آبان 1398
نظرات
ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد ،خودبرتربین ، غیرمنطقی و عهدشکن است.
تعداد بازدید از این مطلب: 638
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود