آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید سال : 5621
بازدید کلی : 90975

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

فردوسی‌پور در گزارش خود به مهدی طارمی بابت رفت و برگشت از لیگ ایران به ترکیه کنایه زد و گفت معلوم نیست او چه شد رفت و چه شد برگشت؟

* دقیقه 24 بازی هواداران پرسپولیس به دلیل فوت کاپیتان این تیم در فصل گذشته هادی نوروزی را تشویق کردند و خاطره او زنده شد.

* حسن میرزا آقابیگ مدیرکل اسبق ورزش و جوانان تهران در ورزشگاه تختی حاضر شد.

* فرشاد احمدزاده اولین کارت زرد فصل سرخپوشان را در لیگ شانزدهم دریافت کرد.

* حدود بیست هزار هوادار در ورزشگاه تختی حضور دارند

* برانکو بعد از موقعیت‌هایی که برای پرسپولیس از دست می‌رود واکنش نشان می‌دهد.

* مهدی طارمی با موسی سلامت عکس گرفت و از او بابت اتفاقات دیشب دلجویی کرد.

* داور چهارم به برانکو بابت اعتراض به داور تذکر داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
نظرات

یام صادقیان پایه‌های برد تیم ماشین‌سازی را که بعد از 20 سال به بالاترین  سطح لیگ رسیده پی‌ریزی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مسابقات لیگ سال‌های 92 ـ 91 فوتبال کشور که در دو سال گذشته درگیر حاشیه‌های زیادی بوده که او را از فرم اصلی خارج کرد، در شهر و دیار خودش و در بازی اول عملکردی خوب داشت

پیام صادقیان با ارسال دو پاس هوشمندانه نشان داد که استراتژی او و مشاورانش در حضورش و بازی برای تیم ماشین‌سازی تصمیم خوبی بوده است. لازم به یادآوری است که ماشین‌سازی تیم پدر مرحوم پیام صادقیان بوده است. مرحوم حسن صادقیان در دو دهه 60 و 70 یکی از بازیکنان شایسته تیم ماشین‌سازی بوده و امسال پیام برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال تیم پدر را برگزیده است

.

تعداد بازدید از این مطلب: 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات


حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص دریافت حقوق‌های غیرمتعارف اظهار داشت: این مسئله منحصر به دریافت‌های ماهانه این افراد نیست یعنی کسانی که حقوق‌های غیرمتعارف می‌گرفتند پاداش‌های غیرمتعارف، دریافت‌های سالیانه و دریافت‌های دیگری نیز داشته‌اند. به همین خاطر تمام دستگاه‌ها باید به این مسئله توجه کنند.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: موضوع فیش‌های حقوقی قابل اغماض نیست و نباید مشمول مرور زمان شود و آنقدر طول بکشد که مردم فکر کنند که نظام نمی خواهد با این مسئله برخورد کند. 

وی گفت: دولت و دستگاه‌های نظارتی، بازرسی‌ها و حراست‌ها باید هرچه زودتر گزارشات خود را از موارد تخلف اعلام کنند و مردم را در جریان این مسئله بگذارند.

اژه‌ای افزود: مسئله فیش‌های حقوقی یک امر ناپسند و به دور از انصاف بوده است و باید با آن برخورد شود اما نباید با این مسئله برخورد سیاسی و جناحی شود زیرا گاهی اوقات گفته می‌شود با این مسئله باید با دولت برخورد کرد. البته با کسانی که مرتکب جرم شده‌اند طبق قانون باید برخورد شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

 

.فرمانده حفاظت کل سپاه به بازداشت عوامل داعش که قصد ایجاد ناامنی در تهران را داشتند اشاره کرد و گفت: آنقدر مغز این افراد را از خرافات پر کرده بودند که بازجوها می گفتند وقتی برایشان غذا آوردیم نمی خوردند و می گفتند از نظر ما ایرانی و شیعه نجس است، این موجودات را که کشته اید زنده برای ما بیاورید تا خودمان آن ها را ذبح کنیم. برایشان مرغ زنده آوردند تا خودشان ذبح کنند. حال همین افراد سر یک نوجوان 12 ساله را می برند و با پشتیبانی غرب بطور وسیع در فضای مجازی و البته به نام اسلام پخش می کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: ما ترس این را داشتیم که دفاع مقدس در حال فراموشی است اما فرهنگ شهدای مدافع حرم آمد و فرهنگ دفاع مقدس را به خوبی زنده کرد. از افتخارات سپاه است که جمعیت فراوانی از شهدای مدافع حرم از بازنشستگان سپاه و فرزندانشان هستند
تعداد بازدید از این مطلب: 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نظرات

نسل جدید باتری‌های ایرانی به نیروهای مسلح رسید/ از بی‌سیم تا رادار یگان‌های رزمی با MF خوداتکا شد +عکس

شارژ وسایل ارتباطی، تامین روشنایی برای چادرها و سنگرها، فعال نگاه داشتن سامانه‌های اپتیکی و راداری و حتی استارت کامیون‌ها و خودروهای نظامی را می‌توان با استفاده از این نسل جدید باتری‌ها و بدون نیاز به شبکه برق انجام داد.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، باتری ها در اندازه های گوناگون به عنوان وسیله ای مهم و حساس برای تامین انرژی در بخش های مختلف زندگی انسان به کار می روند. شاید باتری های قلمی را بتوان به عنوان ملموس ترین نمونه برای فعالیت های این وسیله نام برد و پس از آن باتری های تلفن های همراه و یا باتری های بزرگی که در خودروها به منظور تامین بخشی از انرژی الکتریکی به کار می روند را نیز به این فهرست اضافه کرد.

اما در حوزه دفاعی نیز باتری ها حضوری پررنگ داشته و این حضور در قرن جدید بسیار پررنگ تر شده است و خوب است که بدانید، در این زمینه نیز کشورمان از معدود کشورهای تقریبا خودکفا محسوب می شود
تعداد بازدید از این مطلب: 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود