آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 36
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 57
بازدید سال : 5642
بازدید کلی : 90996

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فو بو، در نشست خبری پس از شکست 2 بر 3 تیم فوتبال امید چین مقابل ایران در رقابت های مرحله گروهی انتخابی المپیک 2016 ریو، گفت: قبل شروع بازی می دانستیم که برای صعود به مرحله بعد رقابت ها شانس داریم، اما ایران از ما جدی تر بود و بازی سختی مقابل آن ها برگزار کردیم. سرمربی تیم فوتبال امید چین با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنانش در این دیدار رضایت دارد، بیان کرد: بازیکنانم جنگیدند تا در مسابقات قهرمانی آسیا کار خود را ادامه دهند و من این تلاش آن ها را می فهمم. فو بو، افزود: تیم ما در سال 2013 برای حضور در این مسابقات تشکیل شد، اما نتیجه ای که در حال حاضر به دست آوردیم، به هیچ وجه رضایت بخش نیست. با این حال بازیکنان ما هنوز باید یک راه طولانی را بروند تا در آینده بتوانیم به رویاهایی که مد نظر داریم دست یابیم.
تعداد بازدید از این مطلب: 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
اگر چه توافق جامع و نهایی هسته ای وین با عنوان شناخته شده و رسمی «برنامه جامع اقدام مشترک» یا «برجام» اقدامی برای حل و فصل پرونده هسته ای ایران با چارچوب و ابعادی مشخص است، اما کمتر کسی است که به پیامدها و مقتضیات فراهسته ای آن باور نداشته باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در همین راستا می توان ادعا کرد که یکی از پیامدهای مهم فراهسته ای این توافق، تاثیرات آن بر نظم ژئوپلتیکی خاورمیانه است. به بیان دیگر هرچند مسائل و بحران های موجود منطقه ای مستقیما در دستور کار مذاکرات قرار نداشت اما مفاد توافق و خروجی آنها به صورت غیر مستقیم معادلات خاورمیانه را تحت تاثیر قرار می دهد. درک این پدیده نیازمند توجه به این واقعیت است که منطقه در دوران گذار به وضعیت تثبیت شده جدید به سر می برد و در عرصه بین المللی شاهد شکل گیری مناسبت های نوینی هستیم. با این حال بر خلاف اتفاق نظری که در میان تحلیل گران سیاسی در رابطه با نفس تاثیر گذاری"برجام» یا توافق هسته ای بر تحولات منطقه وجود دارد، در رابطه با چگونگی این اثر گذاری میان کارشناسان سیاسی اختلاف های مبنایی وجود دارد. برجام و تهدیدی به نام غافلگیری استراتژیک برخی از کارشناسان معتقدند با وجود تاثیرات روانی کوتاه مدتی که برجام در بعد منطقه ای به دنبال خواهد داشت، این توافق به واسطه ماهیتش، یک مولفه تعیین کننده و کلیدی در شکل دهی تحولات منطقه نخواهد بود.
تعداد بازدید از این مطلب: 2125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
نمایشگاه کتاب که هر سال در اردیبهشت ماه برگزار می شود، سال آینده برای نخستین بار در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد. این خبری است که شهردار تهران صبح دیروز در مراسم افتتاح سیزدهمین جشنواره یاد یار مهربان اعلام کرد. به گفته محمدباقر قالیباف، شروع سال آینده با یک رخداد فرهنگی بزرگ دیگر نیز همراه است و آن افتتاح باغ کتاب در زمینی به وسعت 60هزار مترمربع در اراضی عباس آباد به عنوان بهترین نقطه شهر تهران است. قالیباف که ظرف یک هفته گذشته برای دومین بار در جمع انبوهی از معلمان، مربیان و مسئولان بلند پایه فرهنگی و آموزشی کشور حاضر شده بود، گفت: هفته گذشته به مناسبت مراسم مدرسه آماده و امروز به مناسبت جشنواره یادیار مهربان در خدمت جامعه معلمان هستم و با همه وجود بر این باورم که ما مسئولان تصمیم بگیریم با وجود همه فراز و نشیب های کشور 2وزارتخانه آموزش و پرورش و آموزش عالی را نقطه عطف و هدف قرار دهیم و برآنها متمرکز شویم. به گفته وی، اگر این امر محقق شود به یک جهش بزرگ در کشور و تحقق پیشرفت و عدالت دست خواهیم یافت و می توان در دهه های متوالی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، کشور را به پیش برد و از چالش ها بیرون آمد.
تعداد بازدید از این مطلب: 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
رییس پژوهشکده مطالعات مخازن و توسعه میدان پژوهشگاه صنعت نفت، از مذاکره با دو شرکت بین‌المللی سوئیسی و نروژی در حوزه هوشمندسازی مخازن نفتی خبر داد. به گزارش تحلیل ایران، محمدکرامتی رییس پژوهشکده مطالعات مخازن و توسعه میدان پژوهشگاه صنعت نفت، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از مذاکره با دو شرکت بین‌المللی در حوزه هوشمندسازی مخازن نفتی خبر داد و گفت: با دو شرکت سوئیسی و نروژی مذاکره انجام داده‌ایم که یکی از آن‌ها یک شرکت نروژی دارای تجربه بسیار بالایی در زمینه‌های حفاری‌های افقی و چند شاخه‌ای در مخازن نفتی است. وي با اشاره به این‌که این شرکت نروژی با همکاری یکی دیگر از شرکت‌های نروژی توانسته است طولانی ترین چاه افقی جهان را به طول 9 مایل (9/6 km)حفاری و تکمیل کند، گفت: مذاکراتی با این شرکت برای مشارکت در طراحی و اجرای حفاری‌های افقی در لایه‌های با ضخامت کم انجام شده و قرار است برای ادامه مذاکرات از دو شرکت دعوت كنيم.
تعداد بازدید از این مطلب: 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
به گزارش تحلیل ایران، این ابر دوردست تنها مقادیر کمی از عناصر نسبتا سنگین را دارا بوده که در قلب ستارگان ایجاد می‌شوند و نشان می‌دهد که این سرنخ‌ها ممکن است از چند ستاره اولیه جا مانده باشد. نخستین ستارگان جهان در درجه اول از هیدروژن و هلیوم ساخته شده بودند که عناصر غالب موجود پس از انفجار بزرگ بودند. همجوشی، ماده موجود در قلب این ستارگان را به عناصر سنگین‌تر تبدیل کرد که پس از مرگ ستارگان طی انفجارهای ابرنواختر در فضا پراکنده شدند. نسل‌های متعاقب ستارگان این ماده را در بدنه خود جای داده و عناصر سنگین‌تری را در هسته خود ساختند. ستاره‌شناسان از تلسکوپ بسیار بزرگ رصدخانه جنوب اروپا در شیلی برای بررسی یک ابر گازی باستانی استفاده کردند که 1.8 میلیارد سال پس از انفجار بزرگ ظاهر شده بود. با تابش نور یک جسم بسیار درخشان زمینه موسوم به کوازار از میان ابر، محققان توانستند ترکیب گاز تشکیل‌دهنده آن را تعیین کنند. آن‌ها دریافتند که ابر باستانی حاوی درصد بسیار کوچکی از عناصر سنگین است که می‌تواند سرنخی از ستارگان نخستین باشد.
تعداد بازدید از این مطلب: 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «جمهور»، در آستانه برگزاری دومین نشست مقدماتی صلح در کابل مجلس نمایندگان با انتشار اعلامیه ۵ ماده ای خواستار حمایت منطقه ای و بین المللی از ادامه روند مذاکرات صلح شده است. در این بیانیه آمده است: با توجه به این که جنگ افغانستان ابعاد منطقه ای و جهانی دارد، بنابراین پایان جنگ و رسیدن به صلح در افغانستان لازمه توجه جامعه بین المللی است. افزون بر این آمده است : هر نوع گفتگو و مذاکره در مورد صلح باید بر اساس احترام به قانون اساسی افغانستان باشد. در این اعلامیه از کشورهای چین و آمریکا خواسته شده که به حفظ دست آوردهای ۱۵ ساله افغانستان و ادامه روند مذاکرات صلح توجه شود. در ادامه بیانیه گفته شده است: این مذاکرات زمانی مفید است که طرف های درگیر جنگ متعهد و مصمم به پایان جنگ در کشور باشند. از سویی دیگر «عبدالروف ابراهیمی» رییس مجلس افغانستان نیز خاطر نشان کرد: از « اشرف غنی»رییس جمهور افغانستان تشکر می کنم که در دیدار هفته گذشته با اعضای شورای ملی دیدگاه روشن و واضحی داشتند و گفتند هیچگاه در مذاکرات صلح با تمامیت ارضی کشور، قانون اساسی و دست آوردهای ۱۵ سال گذشته معامله نخواهد شد. ابراهیمی افزود در ادامه افزود: مجلس نمایندگان از ادامه روند صلح حمایت می کند. جعفر مهدوی نماینده مجلس گفت: صلح یک پروسه پایدار و پیچیده است؛ ما باید با شکیبایی برخورد کنیم و نباید توقع مردم را بالا ببریم که اگر مذاکرات امروز به نتیجه نرسد این بحث را پایان دهیم. دومین نشست چهار جانبه صلح با مشارکت نمایندگانی از افغانستان، پاکستان، چین و امریکا امروز در کابل شروع شد. قرار است در این نشست درباره راهکارها برای ادامه مذاکرات بحث صورت گیرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
همشهری آنلاین: روند شاخص بورس کشورهای آسیایی در روز دوشنبه ۲۸ دیماه ترکیبی از روند نزولی و صعودی داشت. به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری «سی ان بی سی»، شاخص بورس کشورهای آسیای در آغاز هفته جاری میلادی متاثر از روند نزولی بورس « وال استریت » آمریکا، با کاهش شاخص روبرو شد. در همین حال، شاخص بورس «ASX ۲۰۰» استرالیا ۳۴.۱۰ واحد کاهش معادل ۷۰ دهم درصد، بورس «نیکی» ژاپن ۱۹۱.۵۴ واحد معادل ۱.۱۲ درصد، بورس «کاسپی» کره جنوبی تقریبا بدون تغییر در ۱,۸۷۸.۴۵ واحد باقی ماند و بورس «هنگ سنگ» هنگ کنگ ۹۶ دهم درصد کاهش داشتند. در چین شاخص بورس «شانگهای» و «شنزن» هر کدام به ترتیب ۴۷ دهم درصد و ۱.۹۰ درصد رشد داشتند.
تعداد بازدید از این مطلب: 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
- همشهری آنلاین: شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نام بانک سپه ایران و شعب وابسته به آن در سطح بین المللی را از فهرست تحریم ها خارج کرده است. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتیسازمان ملل متحد ، شورای امنیت روز یکشنبه (27 دی) اعلام کرد که این شورا به دنبال گزارش روز گذشته آژانس درباره برداشتن گام های لازم از سوی ایران برای اجرای طرح اقدام درباره برنامه هسته ای ایران، نام بانک سپه و شعب بین المللی آن را از فهرست تحریم ها خارج کرده است. این گزارش به دنبال اقدامات راستی آزمایی از سوی بازرسان آژانس درباره این که ایران منطبق با برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) همه گام های لازم را برای رسیدن به روز اجرا برداشته است، به شورای امنیت متشکل از 15 کشور ارائه شد. ایران و شش کشور شامل چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس و آمریکا در ژوییه (تیر) گذشته با دستیابی به توافق هسته ای و تصویب قطعنامه 2231 مسوولیت راستی آزمایی و نظارت بر اقدامات ایران در عمل به تعهداتش را به آژانس محول کردند. پس از آن که برجام در تاریخ 29 تیر ماه 1394 در شورای امنیت به رأی گذاشته شد با تصویب آن در آن شورا تبدیل به قطعنامهٔ 2231 گردید
تعداد بازدید از این مطلب: 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
به گزارش تابناک یزد ، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه برگزاری جشنواره رازی، در واکنش به موضوع بازداشت برخی از رادیولوژیست ها که شنبه گذشته مقابل ساختمان وزارت بهداشت تجمع کرده بودند، گفت: موضوع بازداشت آنها را از پلیس امنیت پیگیری کنید. وی ادامه داد: من معتقدم اگر تجمعی به صورت غیرقانونی انجام شود طبق قانون باید با آن برخورد شود.وزیر بهداشت در مورد بودجه سال ۹۵ وزارت بهداشت، گفت: رقم مانند سال ۹۴ است که با احتساب ۱۰ درصد تورم پیشنهاد شده است البته ارقام بودجه مهم نیست بلکه مهم تخصیص ها است.
تعداد بازدید از این مطلب: 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
نظرات
درشرایطی که اجرای برجام و لغو تحریم های بین المللی، حضور سرمایه گذاران خارجی و به دنبال آن ایجاد تحول در زنجیره خودروسازی کشور را تقویت کرده، اما برخی عوامل بازدارنده داخلی، مانع از آن شده که تولید کنندگان طعم واقعی برجام را حس کنند. بسیاری از کارشناسان لغو تحریم های بین المللی علیه ایران را فرصت طلایی صنعت خودرو کشور می دانند و پیش بینی می کنند که به دنبال این اتفاق، چرخ صنعت خودرو بار دیگر با شدت و کیفیت بهتری به گردش در خواهد آمد؛ بنابراین بهترین اتفاق بعد از لغو تحریم ها در صنعت خودروی داخل، حضور سرمایه گذاران خارجی عنوان می شود. موضوعی که آورده های بسیاری از جمله کاهش هزینه های تولید، ورود محصولات جدید و به تبع آن تنوع محصول در بازار داخل و ارتقای کیفیت را برای صنعت خودرو به همراه خواهد داشت. موضوعی که خودروسازان طی یک دهه گذشته به واسطه تحریم از آن محروم بودند. در این میان اما به نظر می رسد، همسو با افزایش امیدها، بیم ها و نگرانی های بسیاری پیش پای خودروسازان داخلی وجود دارد. دلواپسی که ممکن است عصر طلایی و روشن صنعت خودرو را به عصری تیره وتار تبدیل کند و براساس آن طعم شیرین روزهای خوش نبود تحریم، بر کام خودروسازان تلخ شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود