آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 88
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 109
بازدید سال : 5694
بازدید کلی : 91048

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 12 اسفند 1394
نظرات
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از دریا دور شده ایم و باید به دریا برگردیم. خبرگزاری صدا و سیما: امیر دریادار حبیب الله سیاری در سومین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس گفت: سیاست های استعماری حاکم بر کشور در پیش از انقلاب باعث شد که از دریا دور شویم ، در حالی که در شمال و جنوب بدون سواحل جزایر یک سوم مرزهای کشور دریایی است. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ما در آغاز راه استفاده از دریا استفاده هستیم و این راه عبارت است از راه رسیدن و دستیابی به جایگاه مناسب ایران اسلامی ،‌ ایران تاریخی و ایران بزرگ در امر دریا است. وی گفت: در دریا سابقه هشت هزار ساله داریم و توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی با روی آوردن به دریا امکان پذیر است. فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود : توسعه شهر نشینی ، انرژی های دریا ، ‌بازدارندگی و کاربردهای دفاعی از منافع و منابع دریاست. امیر دریا دار سیاری گفت: در جهت ارتقای فرهنگ دریایی پیگیر پیشرفت سواحل راهبردی مکران هستیم و در کتابهای جغرافیایی نیز درباره دریا مطالبی آورده شده است. وی گفت:‌ اگر فرهنگ سازی دریایی نشود جامعه را نمی توانیم به سمت دریا حرکت دهیم.
تعداد بازدید از این مطلب: 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 8 اسفند 1394
نظرات
ترکیه اعلام داشته است اجازه نخواهد داد تا شهر اعزاز در نزدیکی حلب به دست نیروهای حزب اتحاد دموکراتیک کردی سوریه بیافتد و از آنها خواسته است تا این منطقه را ترک کنند. مسلم صالح از رهبران کردهای سوریه در واکنش به این درخواست ترکیه نیز آن را رد کرد. حملات ترکیه به مواضع کردهای سوری که ترکیه آنها را گروهی تروریستی می داند در حالی صورت می گیرد که هزمان در گفتگوهای ژنو توافقاتی برای برقراری آتش بس در سوریه صورت گرفته است. در پی تحولات این روزها خبرهای ضد و نقیضی از مقامات ترکیه در خصوص احتمال مداخله زمینی این کشور در سوریه منتشر می شوند امری که اگر اتفاق بیافتد می تواند تلاش ها برای حل مسالمت آمیز درگیری ها در سوریه را با شکست مواجه کند. در همین راستا گفتگویی با «عثمان فاروق لوغ اوغلو» معاون حزب جمهوری خلق بزرگترین حزب مخالف ترکیه صورت گرفته است. وی در خصوص تحولات اخیر در سوریه و مرزهای ترکیه با این کشور گفت: وضعیت در سوریه بدتر میشود که بهتر نمیشود و این در حالیست که همزمان در ژنو تلاش هایی برای برقرای آتش بس و توقف جنگ و فراهم کردن زمنیه دسترسی کمک‌های بشردوستانه در جریان است. لوغ اوغلو درباره احتمال مداخله زمینی ترکیه در سوریه و تبعات آن برای این کشور گفت: درگیری نظامیان ترک در سوریه مد نظر نیست.این امر برای سوریه یا ترکیه دستاورد مثبتی ندارد. وزیر دفاع ترکیه نیز روز سه شنبه در پارلمان گفت که ترکیه قصد مداخله‌ نظامی در سوریه را ندارد. این مقام حزب جمهوری خلق درباره راهکار خروج از بحران سوریه را برای ترکیه و دیگر کشورها را اینگونه عنوان کرد: ترکیه تنها بازیگر این میدان نیست ،روسیه نیز باید مسوولانه رفتار کند و بمباران های هوایی خود به نمایندگی از بشار اسد را متوقف نماید.کردهای سوریه هم باید همینطور عملیات نظامی خود با هدف گسترش مناطق تحت کنترل خود را متوقف نمایند. وی در ادامه افزود: راه خروج از این بحران برای سوریه و دیگران تمرکز بر به موفقیت رساندن کنفرانس ژنو۳ می باشد. تا وقتیکه صلح و ثبات به سوریه برنگردد تمام بازگیرهای منطقه ای و خارجی منطقه مشکلات و تنش‌هایی را خواهند داشت که پیامدهای آنها قابل پیش‌بینی نیست.
تعداد بازدید از این مطلب: 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 8 اسفند 1394
نظرات
تسلط ارتش سوریه بر منطقه «کنسبا» در حومه شمالی لاذقیه، عبور ۵۰۰ فرد مسلح از مرزهای ترکیه برای پیوستن به تروریست ها در اعزاز و ورود کمک های انسانی به مناطق مختلف از مهمترین تحولات سوریه است.
تعداد بازدید از این مطلب: 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 7 اسفند 1394
نظرات
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، "عبدالله بن زاید" وزیر خارجه امارات عربی طی پیامی بر صفحه توییتری خود خشم سعودی ها را برانگیخت. به گزارش بوابه القاهره؛ وزیر خارجه امارات از زبان فرمانده شیعی "حسن فرحان المالکی" توییت فرستاده بود: «جامعه عربستان بر پایه فرهنگ پستی در حال رشد است که تنها بر مطرح شدن مسئله "کفر" و "حرام" متمرکز شده است.» در ادامه این توییت آمده است: «فرهنگ عربستانی ها دشمن زندگی بوده و انسان را خوار می شمارد و از تروریسم حمایت می کند.» سعودی ها با ابراز خشم شدید خود گفته اند که این توهین شدید به سعودی هاست؛ چرا که عبدالله بن زاید مقام رسمی امارات است و نقل اظهارات شخص دیگر دلیل محسوب نمی شود و گویا که خود عبدالله این اظهارات را گفته است.
تعداد بازدید از این مطلب: 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
نظرات
گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" (Jpost) با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات امیر پوردستان پرداخته و در ادامه از نامه رهبر معظم انقلاب به دکتر روحانی در رابطه با توافق هسته ای سخن به میان آورده است. در این گزارش آمده است: «فرمانده نیروهای زمینی ایران وعده داد که هر گونه حرکت اسرائیل علیه ایران مساوی با بارش موشک های دوربرد ایران بر سر اسرائیل خواهد بود. این ژنرال ایرانی گفت که فروپاشی "رژیم صهیونیستی" شاید در کمتر از 25 سال آینده رخ دهد.» در ادامه این گزارش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری آمده است: «ماه گذشته آیت الله خامنه ای رهبر ایران در سخنان مشابه گفت که "اگر خدا بخواهد تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند." ژنرال پوردستان نیز در اظهارات خود عنوان کرد که "ما منتظر هرگونه اقدام اسرائیل علیه ایران هستیم تا فرمایش رهبر معظم را هر چه سریعتر جامه عمل بپوشانیم."»
تعداد بازدید از این مطلب: 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
نظرات
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی - مسدود ساختن راه‌ها و بسترهای نفوذ آمریکا و نظام سلطه را از ضرورت‌های حیاتی و تاریخی امروز کشور دانست.
تعداد بازدید از این مطلب: 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 2 اسفند 1394
نظرات
وی به منافع و منابع متعدد کشورهای همسایه در دریای خزر اشاره کرد و افزود: جمهوی اسلامی ایران منابع و منافعی در دریای خزر دارد و باید اقتدار خود در این دریا را حفظ کند. سیاری دریای خزر برای جمهوری اسلامی ایران را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: دریای خزر برای دیگر کشورهای همسایه دارای اهمیت است و باید بتوانیم از منابع این دریا برای پیشرفت دریامحور کشور استفاده کنیم. فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دریای خزر می‌تواند محل درگیری، ناامنی، دزدی دریایی، قاچاق مواد مخدر و کالا و مسائل زیست‌محیطی باشد، تصریح کرد: خزر باید عاری از موضوع‌های مذکور باشد تا بتواند دریای صلح و دوستی باقی بماند. وی بر بهره‌مندی کشورهای همسایه از منابع و منافع دریای خزر تأکید کرد و گفت: اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خزر به همراه دیگر کشورهای همسایه می‌تواند این دریا را از تمام اتفاق‌هایی که ممکن است بیفتد جلوگیری کرده و خزر را به عنوان دریای صلح و دوستی برای ما حفظ کند. سیاری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به اتفاق دیگر کشورهای همسایه توانمندی محفوظ نگه‌داشتن خزر از خطرها را دارد، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند از ایجاد ناامنی در دریای خزر جلوگیری کند و اجازه ندهد دیگران خارج از کشورهای همسایه در این دریا حضور پیدا کنند. فرمانده نیروی دریایی ارتش به اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بندر انزلی به بندر آستراخان روسیه در هفته جاری اشاره کرد و یادآور شد: ناوگروه مذکور سومین روز استقرار خود در بندر آستراخان را پشت سر می‌گذارد و به عنوان ناوگروه صلح و دوستی در روسیه حضور دارد. وی با بیان اینکه دو مرتبه ناوگروه‌های روسیه در مدت سه سال گذشته به ایران سفر کردند، اظهار کرد: تاکنون دو مرتبه ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به بندر آستراخان روسیه در دریای خزر سفر کرده اند. سیاری اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب ناوگروه‌های صلح و دوستی خواند و بیان کرد: رفت و آمد ناوگروه‌های ایران و روسیه در جنوب کشور وجود دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود