آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 82
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 103
بازدید سال : 5688
بازدید کلی : 91042

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 19 شهريور 1396
نظرات

در دومین یادواره شهدای امداد و انتقال هوایی، از تمبر یادبود شهدای امداد و نجات، با حضور فرمانده هوانیروز رونمایی شد.
در این مراسم که با جضور جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی برگزار شد، امیر سرتیپ دوم مجید عقیقی‌روان به بیان خاطراتی از انجام عملیات امداد و نجات هوایی پرداخت و ضمن تجلیل از پیشکسوتان بهداشت، امداد و درمان هوانیروز، از تمبر یادبود شهدای امداد و نجات و کتاب «چند روایت درخشان از یک مرد (شهید محسن درخشان)» رونمایی شد.
شایان ذکر است هوانیروز ارتش با دارا بودن بزرگترین ناوگان بالگردی در خاورمیانه، نقش بسیار تاثیرگذاری در کمک رسانی، امداد و انتقال هوایی در حوادث غیرمترقبه، کنترل بحران و کاهش آلام و صدمات وارده به مردم در زمان بحران را دارد.
این یکان واکنش سریع و تخصصی با دارا بودن انواع بالگرد و از آن مهم‌تر و ارزشمندتر خلبانان شجاع، باتجربه و ایثارگر و کارکنان فنی زحمتکش، این توانمندی را دارد تا در شرایط مختلف جغرافیایی کشور و در ماموریت‌های ابلاغی در تمامی شرایط های عادی، اضطراری عمومی و اضطراری پیچیده حضوری فعال در همه عرصه های یادشده داشته باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 19 شهريور 1396
نظرات

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 21 تیپ ارتش در سطح کشور به تیپ متحرک هجومی ارتقا پیدا کرده اند، گفت: در محیط جنگ های آینده فضا پیچیده تر خواهد شد به همین دلیل نیازمند تحرک و چابکی بیشتر نیروها هستیم.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بجنورد اظهار کرد: به همین منظور 21 تیپ هجومی را در زمینه های مختلف ارتقا و کارآمدی، چابکی و تحرک یکانها را در مقابل با حرکت و تهدید های دشمنان افزایش داده ایم.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مکتبی و اسلامی است، افزود: نیروها و کارکنان با آموخته ها و آموزه های اسلامی در راستای دفاع از کشور معرفت معنوی آموزش می بینند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور در نهایت توانمندی و آمادگی بسر می برند و با این آمادگی هیج خطری کشور را تهدید نمی کند.
وی اظهار کرد: امروز بیش از گذشته در آمادگی دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی بسر می بریم و اگر دشمنان حماقتی انجام دهند آنها را با خاک یکسان خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به عضو یابی ارتش برای جذب نیرو اشاره کرد و افزود: ارتش نیروهایی را که شایستگی داشته باشند، دعوت به کار می کند و این سطح بندی و دعوت به صورت مستمر ادامه دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در جذب نیرو انتخاب اصلح خواهیم داشت افزود: جوانان توانمند را دعوت به کار و زمینه ارتقای آنان را نیز در دانشگاه افسری فراهیم خواهیم کرد.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 19 شهريور 1396
نظرات

امیر سرتیپ کیومرث حیدری که برای بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسد الله متاجی گرگان در صدر هیئتی در قرارگاه عملیاتی این لشکر حضور یافته بود، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مومن و در راستای تأمین منافع ملت بزرگ ایران است.
وی در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار با هدف اِشراف بر خلاقیت ها و نوآوری های کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ در راستای طرح های ۲۳ گانه نیروی زمینی و همچنین بررسی میدانی نیازمندی ها و رفع مشکلات احتمالی مجموعه لشکر ۳۰ و تقدیر و تشکر از فرماندهان  و کارکنان خدوم و ممتاز آن انجام شده است.
امیر سرتیپ حیدری افزود: همچنین تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های محترم آنان از جمله اهداف این حضور بوده است.
به گفته وی، توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده های محترم آنان از جمله مهمترین سر خط های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.
در این دیدار، همچنین دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان نیز افتتاح شد.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1396
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1396
نظرات

رئیس جمهوری در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را که نشان تعهد، دانش و سوابق ارزشمند جنابعالی در مسوولیت های مختلف نظامی و دفاعی است، صمیمانه تبریک می‌گویم.
امیدوارم با حضور مدبرانه جنابعالی، بیش از پیش شاهد اقتدار نظام اسلامی، تقویت نیروی بازدارندگی و دفاعی و صلابت نیروهای مسلح و بویژه غیورمردان و افتخارآفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.
توفیقات شما را از درگاه احدیت مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید از این مطلب: 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1396
نظرات

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتصاب امیر سرلشکر موسوی به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
در پیام حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی آمده است:
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل ارتش را که نشان از اعتماد و حُسن نیت، حضرت امام
خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مد ظله العالی) به جنابعالی می باشد را از طرف خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به شما تبریک گفته و امیدوارم در پناه حق، حضرت ولی عصر(عج) و تحت تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت اجرایی نمودن منویات معظم له در ایجاد رویکردی تحولی و انقلابی، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و نیز تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح و شتاب گرفتن ارتش در رسیدن به نصاب شایسته‌تر مد نظر فرماندهی معظم کل قوا موفق و موید باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1396
نظرات

سرلشکر محمد حسین باقری در پیامی با تبریک انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش بر ضرورت فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات مؤکد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم انتصاب وی، تأکید کرد.
در پی انتصاب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، سردار سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی خطاب به وی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
سلام علیکم
انتصاب جنابعالی به سمت "فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر مؤمن و انقلابی است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی شک تعهد، توانمندی ها و شایستگی های ناشی از سال ها نقش آفرینی های مفید و مؤثر در ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح همراه با تجارب گرانسنگ دوران دفاع مقدس و نیز گنجینه ی عظیم نیروی انسانی متدین، کارآمد و برخوردار از روحیه ی جهادی و انقلابیگری پشتوانه ی مطمئن و تعیین کننده ای در فراهم سازی بسترهای تحقق انتظارات فرمانده معظم کل قوا از جنابعالی بویژه در عرصه "ارتقای توان و آمادگی های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی کارکنان و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح" و پیشبرد راهبردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با "رویکرد تحولی و انقلابی" به شمار می رود.
توفیق روزافزون جنابعالی در این جایگاه خطیر و راهبردی را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود