آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 52
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 73
بازدید سال : 5658
بازدید کلی : 91012

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 18 تير 1396
نظرات

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نزاجا گفت: اخلاق مداری یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح کشورمان است.
 امیر سرتیپ موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره اعزام دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا به اردوگاه رزم مقدماتی در جمع فرماندهان این دانشگاه گفت: برگزاری این دوره در ماه مبارک رمضان یک تقدیر مهم الهی است و هیچ جایی در ارتش مهم تر و با ارزش تر از دانشگاه نیست که از دلایل آن وجود جوانان و تعلق خاطر شهدا به دانشگاه است.
وی با خطاب قرار دادن فرماندهان و اهمیت دوره رزم مقدماتی، آنان را به ارتقای آمادگی رزمی دانشجویان توصیه کرد و افزود: زیربنای شخصیت کارکنان در این دوره شکل می گیرد و یکی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح کشورمان اخلاق مداری است که باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.
 امیر سرتیپ موسوی در پایان فلسفه وجودی نیروهای مسلح را آمادگی رزمی و نظامی کشور در برابر تهدیدها دانست و افزود: نظامی گری شغل نیست، بلکه تکلیف است.

تعداد بازدید از این مطلب: 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 18 تير 1396
نظرات

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی در مراسم تکریم خانواده معظم شهدای این نیرو گفت: شهدا در مسیر اعتلای کلمه الله گام برداشتند.
 به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، در این مراسم که به منظور تکریم 130خانواده معظم شهدای نزاجا با حضور سردار انصاری جانشین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی برگزار شد، امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه شهدا در هیچ لحظه ای امام خود را تنها نگذاشتند، افزود: شهدا نزد خدای تبارک و تعالی جایگاه ویژه ای دارند و نزد خداوند روزی می خورند.
فرمانده نیروی زمینی همچنین با تاکید بر اینکه ما در قبال شهدا یک رسالت و وظیفه ویژه داریم اظهار داشت: شهیدان نزد خداوند از عظمت بالایی برخوردار هستند و خداوند خود را به طور مستقیم طرف معامله با آنها قرار داده است که نشان از عظمت و ارج و قربت شهدا دارد.
وی در ادامه گفت: شهدا در مسیر اعتلای کلمه الله گام برداشتند و امروز ما وظیفه داریم با راهنمایی های ولی امر مسلمین جهان راه آنها را ادامه داده و در پیچ و خم های زندگی آرمان های شهدا را فراموش نکنیم.
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای شاخص نیروی زمینی تقدیر بعمل آمد.

تعداد بازدید از این مطلب: 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1396
نظرات

تهران – ایرنا – وزارت دفاع آمریکا شامگاه دوشنبه اعلام کرد که ارتش آمریکا مواضع گروه تروریستی الشباب سومالی را هدف حمله هوایی قرار داده است.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای افزوده است: این حمله ساعت 11 و 30 دقیقه روز یکشنبه روی داده است.


پنتاگون از مکان دقیقه حمله و همچنین ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرده است.


پهبادهای ارتش آمریکا ماه گذشته نیز در حمله به مواضع الشباب در سومالی دستکم هشت نفر از آن ها را کشتند.


گروه تروریستی الشباب که از سال 2007 میلادی برای براندازی دولت سومالی می جنگد، از سال 2012 به عنوان بخشی از شبکه تروریستی القاعده عمل می کند.


الشباب از هنگام بیرون رانده شدن از مگادیشو پایتخت سومالی در سال 2011، تسلط بر بیشتر شهرها و روستاهای سومالی را ازدست داده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1396
نظرات

به گزارش افکارنیوز، از صبح امروز درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ارتش و گروه‌های تروریستی در محور «عین ترما-جوبر» در شرق پایتخت جریان دارد و مواضع تروریست‌ها هدف حملات سنگین هوایی و توپخانه‌ای قرار دارد.

یک منبع میدانیگفت: نیروهای ارتش عملیات غافلگیرکننده‌ای را علیه مواضع تروریست‌ها در شهرک «زملکا» در تلاش برای پاکسازی نقاطی بین جوبر و زملکا آغاز کرده‌اند.

در شرق سوریه هم نیروهای ارتش سوریه، نبردهای صحرا را با کمک همپیمانان خود در دو محور دنبال می‌کنند: محور اول از شرق از سمت میدان‌های نفت و گاز آراک و الهیل در شمال شرقی شهر تدمر جایی که ارتش به شدت با تروریست‌های داعشی درگیر است و البته دستاوردهای روزافزونی در این محور کسب می‌کند. ارتش همچنین سمت نقطه  به «حمیمة-الضلیعیات» پیشروی می‌کند که نزدیک‌ترین نقطه ارتش به سمت دیرالزور است که 90 کیلومتر از آن فاصله دارد، ارتش به دنبال آغاز  عملیات شکستن حلقه محاصره دیرالزور است.

محور دوم،‌در حومه السلمیه در شرق حماه است، جایی که نیروهای ارتش به عملیات خود ادامه داده و همچنین یورش داعشی‌ها به نقاط آزاد شده را دفع کردند،‌هدف عملیات ارتش رسیدن به شهر «عقیریبات» مهمترین دژ داعش در حومه شرقی حماه است.

ارتش سوریه پیشتر ماموریت خود در تامین امنیت کامل جاده حلب به خناصر را پس از ورود در عمق حومه جنوبی الرقه تا جاده  اثریا به الرصافه تکمیل کرده و ده‌ها روستا و مکان در حومه جنوب شرقی حلب را از اشغال داعشی‌ها آزاد کرد.

در الرقه هم گروه‌های کردی موسوم به سوریه دموکراتیک(قسد) با حمایت‌های آمریکا برای اولین بار از سمت جنوب وارد شهر الرقه شدند و بر 70 درصد محله الصناعه مسلط شدند، درگیری‌ها میان این گروه‌ها و داعشی‌ها ادامه دارد. گروه‌های کردی گفته‌اند که الرقه را از تمام جهت‌ها محاصره کرده‌اند.

رسانه‌های وابسته به داعش هم از کشته شدن 74 نفر از اعضای گروه‌های کردی در حمله تک تیراندازان داعشی طی ماه گذشته خبر داده بودند، این در حالی است که فعالان از کشته شدن 177 غیرنظامی در حمله جنگنده‌های آمریکایی به شهر الرقه طی ماه گذشته خبر داده بودند که به بهانه مبارزه با داعش بارها به مواضع غیرنظامی حمله کرده‌‌اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 13 تير 1396
نظرات

به گزارش گروه پژوهش و تحلیل خبری ایرنا، پیروزی های گسترده ارتش سوریه در میدان های نبرد روند رویدادهای این کشور را به مرحله حساس و سرنوشت سازی رسانده است. تحولات نظامی جدید در سوریه شرایط مناسبی را برای شکست نهایی گروه تروریستی داعش فراهم می‌کند. دولت دمشق و متحدانش، اینک دست برتر را در تحولات میدانی در اختیار دارند؛ وضعیتی که پذیرش آن برای دشمنان سوریه دشوار است. از این رو، آنها به بهانه های گوناگون، تغییر شرایط میدان های نبرد را به سود خود دنبال می کنند.با توجه به این، در روزهای گذشته نگاه رسانه های عربی به تازه ترین رویدادهای سوریه و چشم انداز تحولات این کشور دوخته شد. این گزارش، مهمترین محورهای تحلیلی این رسانه ها را درباره شرایط کنونی جنگ در سوریه مورد توجه قرار داده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 10 تير 1396
نظرات

رکنا: بالگردهای هوانیروز ارتش شعله های سوزان جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را مهار کردند.

 

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بالگرد های هوانیروز آتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند
فرمانده هوانیروز ارتش بیان کرد: بالگرد های هوانیروز ظهر امروز اتش سوزی جنگل ها و مراتع مسجد سلیمان را خاموش کردند.
وی اضافه کرد: باتوجه به فصل گرما و احتمال اتش سوزی در مراتع و جنگل ها و به در خواست فرمانداری مسجد سلیمان ظهر امروز به از هوانیروز در خواست کمک جهت خاموش کردن اتش در مراتع و جنگل های سه راهی لالی در حوالی مسجد سلیمان ، بلافاصله برابر هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی هوانیروز وارد عمل شد و به کمک مردم منطقه شتافت. 
قربانی ادامه داد: به علت گستردگی اتش در مراتع و جنگل های مسجد سلیمان هوانیروز با دو سورتی پرواز و با حضور دهها نیروی انسانی اموزش دیده وارد عمل شد که در نهایت اتش سوزی خاموش و از خسارت احتمالی زیاد جلوگیری کرد.
فرمانده هوانیروز ارتش اذعان کرد: با بیان اینکه هوانیروز در حال حاضر در امادگی کامل بسر نی برد گفت. 
وی در پایان گفت: در هر شرایطی هوانیروز این امادگی را دارد که علاوه بر تامین امنیت در مرزها ، چنانچه اتفاقی برای مردم پیش اید به مردم یاری نیز می شتابد

تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 10 تير 1396
نظرات

بیروت – ایرنا – به دنبال عملیات موفقیت آمیز صبح امروز ارتش لبنان در مناطق مرزی عرسال، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این پیروزی، آن را کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی خواند.

 

در این بیانیه که عصر جمعه منتشر شد آمده است: حزب الله عملیات موفقیت آمیز صبح امروز در ارتفاعات عرسال را که منجر به دستگیری تعداد زیادی از تروریست ها شد به ارتش لبنان و فرماندهان و افسران و سربازان ارتش تبریک می گوید و همبستگی خود را با سربازانی که در این عملیات دچار جراحت شده اند اعلام کرده و از خداوند برای آنها شفای عاجل طلب می کند.


حزب الله افزود: این عملیات جدید در راستای تلاش های اخیر نیروهای امنیتی لبنان در مقابله با تهدیدهای تروریستی و نابودی گروه های تروریستی بود؛ همچنین این عملیات کامل کننده عملیات نیروهای مقاومت در مرزهای شرقی بود که با هدف جلوگیری از نفوذ عناصر مسلح تروریستی به خاک لبنان انجام می گیرد.


حزب الله تاکید کرد: امروز باید همه دست به دست هم داده و با هماهنگی بیشتر، راه نفوذ تروریست ها به کشو را شد کنند تا لبنان و مردم لبنان از خطرهای بزرگی که آنها را هدف گرفته در امان بمانند.


ارتش لبنان روز جمعه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی عملیات علیه تروریست ها در منطقه عرسال در شرق لبنان چند تروریست کشته و چند نفر دیگر بازداشت شدند.


در اطلاعیه ارتش لبنان آمده که در جریان عملیات ارتش علیه مقر تروریست ها در اردوگاه های پناهجویان سوری در عرسال پنج تن از تروریست ها در عملیات انتحاری خود را منفجر کردند.


ارتش لبنان گفت که 7 تن از نیروهایش در جریان عملیات زخمی شدند.


گفته می شود نیروهای جبهه النصره هدف عملیات ارتش بوده اند.


تارنمای «العهد» گزارش داد که در عملیات ارتش 350 تروریست بازداشت شدند.


بسیاری از گروه ها و شخصیت های سیاسی عملیات ارتش لبنان علیه تروریست ها را تبریک گفتند.


منطقه عرسال در شرق لبنان و در مرز بین این کشور و سوریه قرار دارد.


عرسال طی سال های گذشته شاهد حضور پناهجویان سوری و نیز عناصر مسلح تروریست بوده است.


ارتش و نیروهای مقاومت لبنان در ماه های اخیر تلاش خود را برای پاکسازی این منطقه و مناطق اطراف آن از حضور تروریست ها شدت داده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 10 تير 1396
نظرات
حمله موشکی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه

رژیم صهیونیستی به بهانه برخورد یک خمپاره سرگردان به بلندی‌های اشغالی جولان، مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) به بهانه واهی شلیک شدن یک خمپاره به سمت بلندی‌های جولان اشغالی، مواضع ارتش سوریه در قنیطره را هدف قرار داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 10 تير 1396
نظرات

به گزارش شریان نیوز،دولت آمریکا طی سال‌های اخیر و پس از آزمودن راه‌های مختلف برای پیش‌برد اهدافش، به این نتیجه رسیده است که روش‌های سخت و نظامی و همین‌طور مبارزه مستقیم با دولت‌های متخاصم نباید اولین گزینه‌ای باشد که کاخ سفید به آن متوسل می‌شود. چنان‌که مدل انقلاب‌های رنگی نشان می‌دهد، واشینگتن اکنون روش‌های نرم و ابزارهای کنترل افکار عمومی را بیش‌تر می‌پسندد و به استفاده از این روش جدیدتر برای دست‌یابی به اهداف قدیمی خود روی آورده است.

بدیهی است که کارآمدترین ابزار در دنیای امروز برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی (چه در سطح جهانی و چه در سطح یک جامعه هدف) استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است. اکنون دیگر صرفاً «شبکه» اجتماعی نیستند، بلکه هر کدام به یک «رسانه» اجتماعی تبدیل شده‌اند؛ رسانه‌هایی که هر بازیگری در صحنه بین‌المللی می‌تواند از آن‌ها به سود خود استفاده کند.

در راستای فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های مجازی برای استفاده در عملیات اطلاعاتی، اندیشکده‌های آمریکایی پیشنهادها و راه‌کارهای مدنظر  خود در مسیر استفاده و دفاع مقابل رسانه‌های اجتماعی‌ را در قالب گزارش‌های متعددی در اختیار تصمیم‌گیران در دولت این کشور قرار داده‌اند. یکی از این اندیشکده‌ها، اندیشکده «سازمان رند» (RAND) وابسته به وزارت دفاع آمریکاست که طی گزارشی با عنوان «نظارت بر رسانه‌های اجتماعی: درس‌هایی برای تحلیل‌های آینده وزارت دفاع در حمایت از عملیات‌های اطلاعاتی[۱]» مفصلاً به این موضوع پرداخته است.

اهمیت این موضوع نیز به دلیل است که عملیات اطلاعاتی به مراحل شناخت و تأثیرگذاری این شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی به شکلی دقیق و مؤثر نیازمند است

تعداد بازدید از این مطلب: 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 10 تير 1396
نظرات

به گزارش کارگرآنلاین ، وزارت خارجه روسیه اعلام کرده که با اطمینان زیاد می‌توان اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش کشته شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت خارجه روسیه گفته است که البغدادی احتمالا در حمله اواخر ماه می نیروهای روسیه کشته شده است.

بر اساس این گزارش، «اولگ سرومولوتوف» معاون وزیر خارجه روسیه به خبرگزاری «اسپوتنیک» این خبر را اعلام کرده است. بنا به گفته این دیپلمات روس، «طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که البغدادی در حمله نیروهای هوایی روسیه علیه مواضع فرماندهی داعش در حومه رقه اواخر ماه می سال جاری میلادی کشته شده باشد

تعداد بازدید از این مطلب: 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
نظرات
به نوشته روزنامه تایمزآواسرائیل ، گادی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی اش در کنفرانس سالانه هرتزیلیا تلاش کرد تا از اهمیت استفاده ایران از موشک های بالستیک در سوریه بکاهد و دقت این موشک ها را زیر سوال ببرد.
 
به گزارش نامه نیوز، وی مدعی شد که تنها یک دو یا دو تا از این شش موشک شلیک شده به هدف مورد نظر اصابت کرده است و با این حال اذعان کرد که این موشک‌هی حامل پیام آمادگی ایران برای استفاده از موشک‌های بالستیکش برای جهان است.
 
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که به نظر می آید از عملیات موفقیت آمیز روز یکشنبه ایران به خشم آمده است ، در ادامه مدعی شد که دستاورد عملیاتی این حمله کمتر از آن چیزی است که در رسانه‌ها گزارش شده بود.
 
این در حالی است که روزنامه اورشلیم پست در گزارشی نوشت که حمله موشکی ایران اگرچه مواضع داعش را هدف قرار داده حامل پیامی برای عربستان و اسرائیل نیز هست.
 
مالکوم هوئنلین معاون دبیر کنفرانس روسای سازمان‌های یهودی – آمریکایی گفت: این حمله این پیام را می‌رساند که ایران می‌تواند پایگاه های آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد و به کشورهای عربی نیز فهماند که می‌تواند حملاتی این چنینی را انجام دهد. این حمله برای سعودی ها و آمریکایی ها و شاید برای اسرائیل حامل این پیام است.
تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
نظرات
 
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از آنها به عنوان سربازان امام زمان (عج) نام برد و در ادامه با تاکید بر اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصت مغتنمی است که خداوند در اختیار بشریت و مسلمانان قرار داده تا از این فرصت استفاده لازم را ببرند.
 
 
به گزارش نامه نیوز، وی با تاکید بر اهمیت ماه مبارک رمضان افزود: عبادات جوانان و دانشجویان با توجه به دل های پاک و صافشان ثمر بخش تر بوده و شما هرچه بخواهید در این ماه مهیاست و خداوند با  کرامتش قطعا خواهد بخشید.
 
 

پوردستان با اشاره به بیانات رهبری تاکید کرد: ایشان بر تدین ارتش تاکید دارند که این تدین باید هم در کلام و هم در باطن همه کارکنان ارتش وجود داشته باشد

تعداد بازدید از این مطلب: 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
نظرات

به گزارش سه شنبه شب تارنمای «العهد» آیزنکوت که در کنفرانس «هرتزلیا» سخن می گفت با پرداختن به موضوعات امنیتی در منطقه گفت که روسیه در قبال انتقال سلاح های ساخت خود به حزب الله بی توجهی نشان می دهد.
وی افزود: که ما اطلاعات بسیار خوبی درباره استقرار حزب الله در 200 روستای جنوب لبنان داریم و سلاح های پیشرفته ای که برخی از آنها ایرانی و برخی روسی است از طریق ارتش سوریه به آن رسیده است.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارتش اسرائیل در آمادگی بالا به سر می برد و از توان اطلاعاتی خوبی برخوردار است تصریح کرد: اما مصلحت ما در این است که آرامش کنونی ادامه یابد.
به ادعای آیزنکوت «یک سوم نیروهای حزب الله در سوریه حضور دارند و این نیروها تجربه جنگی کسب کرده اند که نباید آن را نادیده گرفت و با وجود واقعیت هایی که به آن اشاره کردیم و تمایل ما در دور کردن حزب الله از جنوب رودخانه اللیطانی طبق قطعنامه 1701، مصلحت ما در این است که آرامش کنونی تا چند سال ادامه پیدا کند.»
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به آنچه خطر ایران برای اسرائیل و برای کل خاورمیانه خواند، مدعی شد: پیشروی در زمینه شکست دادن داعش و سهل انگاری در قبال تاثیر ایران در خاورمیانه هدف گذاری اشتباهی است و مصلحت در این است که ایران به داخل مرزهای این کشور برگردانده شود و تاثیرات منطقه ای آن کاهش یابد.
آیزنکوت با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای از «منافع مشترک» رژیم صهیونیستی با «کشورهی معتدل اهل سنت»، چین، آمریکا و نیز روسیه برای بازداشتن ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای سخن گفت.
سخنان این مقام رژیم صهیونیستی در حالی است که ایران بارها اعلام کرده که هدفش از برنامه هسته ای، صلح آمیز است و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است. در مقابل رژیم صهیونیستی دست کم دارای 200 کلاهک هسته ای است.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در ادامه سخنانش گفت: ما تلاش های دائم ایران در سوریه و نوار غزه و تلاش برای تاثیر گذاری بر جهاد اسلامی و حماس را با وجود سنی بودن این دو گروه و نیز تاثیرگذاری های این کشور در یمن زیر نظر داریم.
رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل درباره شلیک موشک از سوی ایران به مقر تروریست های داعشی در دیرالزور مدعی شد: دستاورد عملی این کار کمتر از آن بود که در رسانه ها از آن سخن گفته شد. گذشته از دقت موشک ها و دستاوردهایی که به آن افتخار می کنند، صنعت موشکی ایران نه تنها توان مضاعفی به ایران می دهد بلکه تاثیرات منطقه ای نیز دارد.
آیزنکوت درباره حماس نیز گفت: این گروه شیوه کار خود را از حزب الله می آموزد و یاد گرفته چطور وارد مناطق مسکونی شده و ده ها هزار موشک را که تهدیدی علیه جبهه داخلی اسرائیل است در این مناطق جاسازی کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
نظرات

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن پیشروی در جبهه الزاهر در استان البیضاء به منطقه یافع رسیدند، اقدامی که به فرار مزدوران آل سعود از مواضعشان انجامید.

به گزارش مشرق، مزدوران آل سعود اقدام به پیشروی در صحرای میدی کردند که البته شمار زیادی از مزدوران که تعدادی سودانی بودند، زخمی شدند.   


یک منبع ارتش یمن که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد که این پیشروی با پوشش گسترده هواپیما و بالگردهای جنگی و پهبادهای شناسایی انجام شده بود.


همچنین ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک خودروهای ارتش سعودی را در جیزان منهدم کرده و همچنین با قناصه یک سرباز آل سعود را در این منطقه هدف گلوله قرار دادند.

تعداد بازدید از این مطلب: 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود