آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 50
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 71
بازدید سال : 5656
بازدید کلی : 91010

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
نظرات

سنت حسنه اعتکاف را از مظاهر قدرت انقلاب اسلامی در نهادسازی  است و  در برنامه‌ریزی‌ها اعتکاف اصل بر نزدیک کردن ذهن و دل معتکف به خداوند باشد  و بر اساس تدبیر درست رهبری  و  وجود دین خواهی در احاد مردم این سنت حسنه چندین سالی است در ج. ا.ا رونق گرفته و استقبال زاید الوصفی شده است و امسال حضور کمی  وکیفی معتکفین به مراتب از سال  های گذاشته پر شورتر بوده است هر چند رسانه های داخلی و خارجی در انعکاس آن کوتاهی کردند  و  در حالی که این روزها مساجد ایران مملو  از جوانانی است که در حال راز و نیاز با خدای خود هستند، رسانه‌های غربی، به عنوان حاضران همیشه در صحنه برای بازتاب وقایع ایران به نفع خود، این بار خود را به خواب  خرگوشی زده‌اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
نظرات
کفاشیان در حاشیه نشست روسای هیات‌های استانی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتقادات وزیر ورزش از کی‌روش گفت: در هر صورت وزیر صحبت‌هایش را مطرح کرده اما من به صورت کامل در جریان نیستم. اجازه دهید در این مورد بعدا صحبت کنم.
تعداد بازدید از این مطلب: 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
نظرات
روانشناسان میگویند: ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ… ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ… ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ، ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺸﯿﻤﺎﻧﯽ ﮐﻨﺪ… ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ… ﺍﯾﻦ ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﻮﺳﺖ… ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﭙﻬﺮﯼ؛ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﻪﯼ ﻭﺳﻌﺖ ﺧﻮﯾﺶ ﻣﺤﻔﻞ ﺳﺎﮐﺖ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺎﺻﻠﺶ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺟﺰﺍ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﻓﺴﺮﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﻨﺒﺶ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺎﻫﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﺣﯿﺎﺕ… ﺗﺎ ﺑﻪ ﺟﺎیی ﮐﻪ ﺧﺪﺍ میخندد…
تعداد بازدید از این مطلب: 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394
نظرات



برای این شب اعمال خاصی ذکر شده است؛ 12 رکعت نماز، به عبارتی دیگر 6 تا نماز 2 رکعتی که در هر رکعت بعد از «حمد»، سه مرتبه «سوره قدر» و 12 مرتبه سوره «توحید» بایستی خوانده شود، بعد از اینکه نماز تمام شد، این‌گونه خطاب ‌دهد: «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی‏ مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَلی‏ آلِهِ» سپس به سجده رود و 70 مرتبه این ذکر را بگوید: «سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» بعد از سجد بلند ‌شود و بگوید: «رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ العَلِیُّ الْعَظیمُ»، آن گاه به سجده رود و 70 مرتبه ذکر‌«سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» را بخواند.(2)

  یکی از سه شب مهم سال «لیلة‌الرغائب» است؛ یعنی بعد از شب قدر و شب نیمه شعبان، «لیلة‌الرغائب» جایگاه بسیار درخشانی دارد و این شب، همان شبی است که پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) درباره آن فرموده است: «در آسمان‌ها جنبش و خروش خاصی هست و فرشتگان الهی به دعا و مناجات مشغول می‌شوند»؛ این شب از نظر شیعه یکی از شب‌هایی است که نزد خداوند از فضیلت خاصی برخوردار است و در روایات اهل بیت(علیهم السلام) بر پاسداشت آن شب تأکید زیادی شده است.(
تعداد بازدید از این مطلب: 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
نظرات

روانشناسان میگویند: ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ، ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺸﯿﻤﺎﻧﯽ ﮐﻨﺪ ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪﺍﯾﻦ ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﻮﺳﺖ ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﭙﻬﺮﯼ؛ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﻪﯼ ﻭﺳﻌﺖ ﺧﻮﯾﺶ ﻣﺤﻔﻞ ﺳﺎﮐﺖ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺎﺻﻠﺶ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺟﺰﺍ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﻓﺴﺮﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﻨﺒﺶ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺎﻫﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﺣﯿﺎﺕ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺟﺎیی ﮐﻪ ﺧﺪﺍ میخندد

تعداد بازدید از این مطلب: 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
نظرات

عربستان در طول سال های گذشته نتوانسته حمایت خود از گروه داعش را از دیده ها پنهان کند و در هر باری که داعش ظهور و بروز پیدا می کند عربستان نیز خود را به عنوان اولین و آخرین کشوری که نگران منافع ملت های منطقه خاور میانه است وانمود می کند.
اما سخنان اخیر سعود الفیصل بر خلاف عادت همیشگی عربستان بود و این بار به روشنی و صراحت، نگرانی و خشم عربستان را از پیروزی های پی در پی عراق آشکار کرد. سخنان این بار الفیصل جامه ای سیاه بر تن داشت و سوار بر اسب جنگ بود و با تازیانه کفر به تمام شرکت کنندگان در جنگ عراق حمله کرد. اما در اینجا سؤالاتی در مورد این موضع گیری مطرح می شود که شاید وی در این روزها به آن پاسخ بدهد:امیرچراشماهیچگاه خواستار از بین بردن داعش نشدید؟
آیا شما نبودید که آمریکا را برای تشکیل ائتلاف بین المللی علیه تروریسم تشویق می کردید؟
پس چرا اکنون از آزاد شدن سرزمین عراق نگران هستید؟

تعداد بازدید از این مطلب: 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 6 ارديبهشت 1394
نظرات

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روز دوم کاری اش در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد. حمیدرضا سیاسی از صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر نشده است و این در حالی است که وی مدعی شده بود تا زمانی که با استعفای او موافقت نشده است با قدرت به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد ..

تعداد بازدید از این مطلب: 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود